2007年7月17日 星期二

與大家分享神召camp第2晚復興聚會

現在是一時三十七分,我都係剛剛沖完涼,因為我昨晚去了神召camp第2晚的復興聚會。話說,昨晚,我同Michael入左神召camp第2晚ga復興聚會,當到服事的時候,我真的感受到禮堂有聖靈在流動,好過前晚係大堂外的走廊咁.....唔係無!係微弱ja!講返過黎,當潘牧師按手禱告時候,真的感到聖靈充滿,而我就繼續呼求,而我就不斷講方言,亦都感到聖靈係禮堂裡的大大咁工作,我亦都聽到神的話語,正如潘牧師所講的,祂講的語話係一矢中的,祂的說話感到佢比我鼓勵同祝福,而今次我聖靈充滿唔係大笑、大叫、大喊等等。然而,竟然係腳痹…=.="…深信無乜人會似到我咁,跟住師母幫我祈禱而我都鬆返左d,如果唔係都唔知點返屋企。最後,希望多d人會領受和繼續相信這位神。

沒有留言: